5 Ağustos 2012 Pazar

Ben Geldim :)

Selammmmm,

Ben geldim. Hem de çok mutlu geldim. Çok şükür ki sağlık sorunları atlatıldı. Kendimi bildim bileli amacım olan kariyer hedefime ilk adımına çıkmış bulunmaktayım. Artık öğretim görevlisiyim. Master da bitti. (çok şükür) Sıra doktorada.
Birde Mazlum beyimle aileler tanışıp nişan olayı yapılacak yakın zamanda. :):)
Buralarada canımın istediklerini yazmaya devam edeceğim. Bura benim mekanım ona göre :)

Yukarıda resim ise mutfağımı döşemek istediğim renk. Sevdiceğim bu rengi fazla sevdiği söylenemez. Bu aradaçeyiz olayına girmiş bulunmaktayım. Aldıklarımı da diğer yazılarda paylaşırım. aaaaa birde nişan ayrıntıları falan var, araştırmalarımı buraya not edeyim ki toplu halde bulunsun. Hadi tirip hatun kaçar :)

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder